-
Coșul este gol!
LIVRAREA PRODUSELOR
www.echipamente-audio-profesionale.ro livreaza pe intreg teritoriul Romaniei prin FAN Courier sau la cerere, prin curierul dorit.
Livrarea standard se face prin Fan Courier, in cca 24-48 ore, insa Clientul are dreptul de a-si selecta propriul curier. Toate costurile legate de transportul produselor sunt suportate de catre Client.
DREPTUL DE RETUR
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa notificati Amro Grup in scris, completand Cererea de Retur pe care o puteti descarca de aici si sa o trimiteti pe office {at} amro.ro
Returnati produsele in aceeasi stare in care le-ati
primit. In cutia originala, nedeteriorata, cu toate accesoriile si documentele
cu care le-ati primit.
Orice defect, trebuie semnalat in maxim 24 de
ore de la receptia fizica a produselor. In caz contrar, nu va fi luat in
considerare si pierdeti dreptul de retur.
Daca primiti produse cu defecte vizibile cu
ochiul liber (zgarieturi, lovituri, ciobituri, ambalaj deteriorate etc) cereti
imediat curierului sa intocmeasca proces verbal de constatare si contactati-ne
pe email (office {at} amro.ro)
Dupa cele 14 zile de la intrarea bunurilor in
posesia dvs fizica (dvs sau o terta persoana) perioada de retragere expira.
Dreptul dvs de retragere este anulat de lege
atunci cand deteriorati produsele si ambalajele originale, din diverse motive:
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari
fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau
interventii neautorizate etc care fac imposibila revanzarea ulterioara.
Exceptional, daca produsul sufera deteriorari
exterioare (exclus deteriorari ce tin de functionare) usor vizibile cu ochiul liber
pentru care consumatorul este responsabil direct, ne rezervam dreptul de a
solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul
initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata
din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom
reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf.
O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de
comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Produsele returnate vor fi transmise catre service-ul AMRO
GRUP pentru a verifica si starea de functionare. Daca se vor constata vicii sau
deteriorari de care cumparatorul se face responsabil, service-ul va intocmi un process
verbal care va contine inclusiv costurile reparatiei (dupa caz).
AMRO GRUP va emite automat o factura pe
numele cumparatorului dar si copia procesului verbal eliberata de service. AMRO
GRUP va rambursa consumatorului diferenta dintre pretul pe care cumparatorul
l-a achitat pentru produsul returnat si factura emisa in baza procesului verbal
intocmit de service-ul autorizat.
Returnarea banilor, in oricare situatie se face imediat,
direct in contul bancar indicat de comparator, in cererea de retur.
Costul returului, conform legii, este achitat
de catre comparator.Ii veti achita direct curierului, la tariful standard.
Adresa la care veti expedia returul este
Strada Pelinului 22, Etaj 2, Sector 3, Bucuresti.